Innovatorer: Hvordan til at gøre dine drømme til virkelighed

Uanset om du har forsøgt at sælge dine ideer i fortiden og mislykkedes, eller om du aldrig har prøvet pleje dine ideer i dit sind, skal du huske dette–hvis du dybt tror på dine ideer og du har en vision om storhed for dine ideer , en dag, vil du være i stand til at gøre dine drømme til virkelighed.
Husk Carl Carlson 17-års bestræbelser på at gøre sin kopimaskine (Xerox) en realitet og Thomas Edison 10.000 eksperimenter til at opfinde pæren. Den kraftfulde lektion fra mange store opfindere og iværksættere i menneskets historie er–aldrig Give op! Selv hvis alle holder fortæller dig at give op og få et liv ud over dine drømme, skal du huske, at negative mennesker og negative forstærkninger er eneste barrierer til at omdanne dine nye ideer og drømme til virkelighed.
Mange berømte opfindere og iværksættere nægtede at give uanset hvor mange mennesker lo ad dem og hvor mange gange de mislykkedes. Mange af dem tog en stor del af risici i deres personlige og professionelle liv til at sælge deres idéer og opfindelser. I deres endeløse indsats for at sælge forklarede idéer og opfindelser de lidenskabeligt troede på, disse innovatorer nærmede sig hundredvis af virksomheder, betalt flere mæglere til at vise deres ideer til fabrikanter, deres nye ideer til snesevis af konsulenter, deltog snesevis af messer og seminarer og lavet hundredvis af telefonsamtaler.
Men de vidste, at man kan aldrig være sikker på, hvor lang tid tager det for at lykkes. Og så de aldrig gav. De smilede når venner og familie ville latterliggøre dem og sige “hvor er denne store idé kommer”? De blev knust når nogle virksomheder sagde at deres nye ideer ikke var værd at overveje.
Men efter den første skuffelse, blev de mere besluttede på at bevise, at disse selskaber var forkert, og så de arbejdede endnu sværere at sælge deres nye idéer og at omdanne deres drømme til virkelighed. Alle de negative mennesker og negative forstærkninger kunne ikke ødelægge deres ånd udholdenhed, udholdenhed og modstandskraft. De huskede den berømte citat “de fleste mennesker lykkedes kun et skridt videre end deres største fiasko.”
De holdt ved med at forsøge og tillod ikke afvisninger og negative forstærkninger til at dræbe deres nye ideer og deres håb og drømme. De tog hver forhindring som en udfordring at overvinde. De tog sig selv op efter hver afvisning og holdt med at arbejde endnu hårdere.
De dybt mente, at en dag, de rigtige muligheder vil præsentere sig selv og vil åbne dørene for deres håb og drømme. De følte oprigtigt, at den rigtige virksomhed, agenturet, investor eller marketingmedarbejder ville indse, hvordan deres nye ideer kan omsættes til succesfulde produkter, services, business enheder eller nationale udviklingsprogrammer.
I sidste ende hjalp deres tillid, udholdenhed og hårdt arbejde dem med at omsætte deres drømme til virkelighed. De indså, at de havde nærmer sig alle de forkerte personer eller virksomheder, der har undladt at se muligheden i deres nye ideer. Og så en dag i et magisk øjeblik, den rigtige person eller selskab havde mulighed for at se deres idéer og straks anerkendt vision af storhed i deres nye ideer.
For mange industrier de bedste nye ideer der ikke genereres internt, de kommer fra ydersiden, fra innovatører som dig selv. Selv om alle virksomheder deltager i in-house produktudvikling, søge de smartere virksomheder også uden for at forøge deres ressourcer. Investorer, marketingfolk og idé kommercialisering virksomheder også hjælpe innovatorer udvikle deres nye ideer til markedsføring.
Mange sådanne virksomheder og investorer er nu ved hjælp af en række online immaterielle fora for at finde egnede nye ideer til køb, licensering eller joint venture behandler disse omfatter PatentcafePatentcafe.com (), NewIdeaTrade.com () og Inventioncity.com ( ).
Menneskelige civilisation hviler på kommer op med nye ideer og bedre måder at gøre tingene. Som anført af den bedst sælgende forfatter og iværksætter Seth Godin, “dette århundrede handler om ideer… Vi anerkender at ideer kører økonomien, ideer er at gøre folk rige, og mest vigtigt, ideer er ved at ændre verden.”
I dagens videnbaserede økonomi er nye ideer vores største aktiv, der kan generere enorme nye værdi og rigdom. Rundt omkring i verden er der købere og sælgere, udbud og efterspørgsel for nye ideer. Værdien er ikke længere afledt ved at skabe ting, men ved generering af og handel med nye ideer.
Yderligere oplysninger om, hvordan til at sælge innovationer er tilgængelig på
Flere oplysninger om, hvordan at få patent på din opfindelse

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.